Retur och återbetalningspolicy

Viktigaste informationen

 

- Alltid 30 dagars returgaranti

- Fel eller skadad vara anlände? Du kommer alltid att få en gratis ersättning

- Dina pengar tillbaka inom 5 dagar efter retur

Vänligen kontakta oss om du av någon anledning är missnöjd med din beställning. På Aurorix arbetar vi hårt för att säkerställa att varje kund är helt nöjd med den artikel de har köpt från våra säljare. Om du är missnöjd med avsändningen eller produkten, vänligen kontakta oss så hjälper en medlem av vårt team dig omedelbart.

 

Hur kan jag returnera hela eller delar av en beställning?

 

Dina varor kan returneras inom 30 dagar. Efter det har du fortfarande 30 dagar på dig att returnera paketet. Observera att vi återbetalar hela din beställning inom 5 arbetsdagar efter att vi har mottagit varorna

 

Följ dessa instruktioner för att returnera din vara:

 

Begär returadressen från kundtjänst! Vi återbetalar inte för frakt till en annan adress än den du fick från kundtjänst. Returadressen kan ändras beroende på varan.

 

- Fyll i returblanketten och begär den på info@aurorix.se

- Meddela oss om du vill returnera din beställning eller del av den genom att skicka ett e-postmeddelande till info@aurorix.se.

- Vår kundtjänst kommer att meddela dig om vi kan acceptera returen. De kommer också att förse dig med en returadress som skiljer sig från den adress som anges på vår webbplats.

- Om din retur accepteras kommer du att få ytterligare instruktioner från oss om hur och vart du ska skicka ditt paket. Observera att en retur måste skickas till följande adress:

Namn på kontaktperson: Wei Xinhong

Adress till: Lane 1177, Jianlan Road, diagonalt mittemot den södra porten till Lubao Technology, Yinzhou District

Stad: Ningbo

Postnummer: 315100

Provins: Zhejiang

Land: Kina

Tel: +31616254355

 

Vänligen notera! Kostnaden för din retur beror på storleken på din beställning.

 

 

DHL + Track&Trace

€15 - €25

Österrike

Sverige

DPD + Track&Tracce

€15 - €25

 

Om du kan returnera något, vänligen lämna följande information. Förpacka den vara som ska returneras omsorgsfullt och säkert, helst i originalförpackningen.

Skicka paketet till den returadress som du har fått av vår kundtjänst.

Uppge track & trace-koden till vår kundtjänst.

När ditt paket har kommit fram och kontrollerats återbetalar vi beloppet för de returnerade produkterna via den betalningsmetod som du använde för att betala för produkterna.

Observera att ibland måste en annan adress användas för leverans av paketet. Du kanske inte får någon återbetalning om du skickar paketet till fel adress utan att först kontakta oss.

 

Tyvärr kan produkter som uppfyller ett eller flera av följande villkor inte returneras:

 

När det gäller förseglade varor. Dessa varor kan inte returneras efter att förseglingen har brutits.

 

Avbeställning av order

 

 

Avbeställning av en order är endast möjlig upp till 30 minuter efter det att ordern har lagts. Efter 30 minuter är behandlingen av beställningen slutförd och avbeställningar är inte längre möjliga.

 

Skicka ett e-postmeddelande till info@Aurorix.se om du vill avbeställa din beställning inom 30 minuter efter att du har lagt den.

 

Ankomst av skadade varor

 

Vad tråkigt! Tyvärr finns det en möjlighet att dina varor kan vara skadade under transporten. Vänligen kontakta oss inom 30 dagar efter mottagandet av varorna om varorna är trasiga eller felaktiga. Efter det har tidsfristen för att returnera varorna tyvärr löpt ut.

 

Skicka oss ett foto av de skadade varorna via e-post så att vi kan reparera skadan så snabbt som möjligt. De foton som bäst visar etiketten och felet bör tas på en plan yta. Vi kommer att använda din information för att hjälpa dig med din beställning och undvika misstag i framtiden.

 

Om en vara är skadad skickar vi dig en ny vara kostnadsfritt första gången, men vi kan tyvärr inte erbjuda återbetalning. Är varan fortfarande trasig efter två försök? Då återbetalar vi hela inköpspriset.

 

Om du har några frågor om skadat gods vid ankomst, vänligen kontakta oss på info@Aurorix.se

 

Defekter eller problem med produkten som uppstår efter användning

 

 

Vad irriterande! Tyvärr kan tillverkningsfel uppstå efter en viss tid. Det här måste faktiskt vara ett fel. Det vill säga att komponenten är skadad och inte längre uppfyller de krav som tillverkaren har ställt. Slitdelar räknas inte som tillverkningsfel eller defekt.

 

Mejla oss gärna på info@Aurorix.se om du har frågor om fabrikationsfel eller problem som uppstått efter användning.

 

Leverans av felaktiga varor

 

Vi gör vårt bästa för att behandla varje order på rätt sätt. Tyvärr händer det ibland att beställningar är felaktiga och att vi levererar fel vara. Vi kommer naturligtvis att åtgärda problemet och skicka rätt order till dig utan extra kostnad.

 

Mejla oss på info@aurorix.se om du har några frågor om leverans av felaktiga varor.

 

Vanliga frågor om vår returpolicy

 

Här är några vanliga frågor om vår returpolicy om du fortfarande är osäker:

 

Hur lång är returperioden?

Du har 30 dagar på dig att returnera en produkt efter att du mottagit din beställning.

 

 

När får jag mina pengar tillbaka?

När vi har tagit emot produkterna, inspekterat dem och fastställt att de inte har öppnats, kommer en fullständig återbetalning att skickas till den ursprungliga betalningsmetoden. Efter att ha returnerat en produkt måste alla konsumenter kontakta oss och förse oss med deras spårningsnummer så att vi kan behandla återbetalningen.

 

Observera att de flesta finansinstitut behandlar återbetalningar inom 5 arbetsdagar i genomsnitt.

 

I allmänhet kan varorna inte returneras om något av ovanstående villkor gäller:

-köparen har reparerat och/eller modifierat de levererade produkterna själv eller har gett en tredje part i uppdrag att göra det;

 

-produkterna har levererats under ovanliga omständigheter, hanterats slarvigt, hanterats i strid med instruktionerna från mellanhanden och/eller på förpackningen

 

-problemet helt eller delvis beror på myndighetsbestämmelser om de använda materialens art eller kvalitet

 

Måste jag betala en återbetalning?

Ja, returkostnaden gäller för alla kunder vid reklamation. Vi rekommenderar att du skickar din retur med Track & Trace då vi inte ansvarar för felplacerade paket.

 

 

Kan jag returnera mitt köp utan att kontakta er?

Nej. Du måste kontakta oss innan du returnerar varan, eftersom returadressen kan skilja sig från den adress som anges på din beställning.

 

Var kan jag kontakta er?

Du kan kontakta oss via e-post på info@aurorix.se. Aurorix-teamet är aktivt varje dag i veckan. Vi är glada att kunna hjälpa dig och kommer att försöka svara på ditt e-postmeddelande inom 24 timmar.

 

Jag har fått en felaktig beställning, vad ska jag göra?

Om du vill ha ett snabbare svar, vänligen bifoga ett foto av den defekta eller skadade delen av varan. De foton som bäst visar etiketten och felet bör tas på en plan yta. Vi kommer att använda dina uppgifter för att hjälpa dig med din beställning och undvika fel i framtiden.

 

Telefonnummer: +31616254355

 

Vänligen notera: Vår kundtjänst är endast tillgänglig via e-post!