Beställning och leverans
Vi strävar efter att göra beställnings- och leveransprocessen så enkel som möjligt för dig.
Om du har några frågor eller kommentarer är du välkommen att kontakta vår kundtjänst.
Information om orderhantering och leverans hittar du nedan.
Leverans av ordern
Standardleveranstiderna för alla paket är följande:
Om du lägger din beställning före kl. 17.00 (GMT+01.00) behandlas den inom 1-2 arbetsdagar, därefter är leveranstiden 4-6 arbetsdagar.
för att spåra ditt paket.
Du kan spåra ditt paket inom några dagar efter att du har gjort din beställning. Du får din personliga spårningskod via e-post. Du kan använda denna kod för att spåra din beställning via våra spårningspartners.
Fri frakt
Vi står för fraktkostnaderna för alla beställningar.
Alla våra produkter levereras hem till dig helt kostnadsfritt.
Det finns heller inget krav på minsta ordervärde.
Skadade varor
Tyvärr kan varor skadas under transporten.
Om produkten är felaktig, vänligen kontakta oss inom 30 dagar efter att du mottagit produkten.
Skicka ett e-postmeddelande med en bild på den skadade varan så att vi kan lösa problemet så snabbt som möjligt.
Foton som visar etiketten och defekter tas bäst på en plan yta.
Dina uppgifter kommer att användas för att stödja din beställning och förhindra framtida fel.
Om varan är skadad skickar vi en ny vara kostnadsfritt första gången, men vi kan tyvärr inte erbjuda någon återbetalning.
Om din vara fortfarande är skadad efter två försök återbetalar vi hela inköpspriset.
Leverans av felaktiga produkter
Vi gör vårt bästa för att behandla alla beställningar korrekt.
Tyvärr kan det i sällsynta fall hända att en beställning är felaktig och att fel artikel skickas.
Naturligtvis kommer vi att lösa problemet och skicka dig den korrekta beställningen utan extra kostnad.
Om du har några frågor om att ha fått en felaktig vara, vänligen skicka ett e-postmeddelande till info@aurorix.se